Shootin' Contest Round 4 July

Help Support Muzzle Loading Forum:

renovato

70 Cal.
Joined
Aug 18, 2006
Messages
4,011
Reaction score
2
I wish I could have gotten out with y'all for a few shots too. I have some merchandise orders coming in Monday. I've been busy trying to catch up on work around the house and yard so I'll have time to get them priced and loaded for the gunshow this coming weekend.
 

bucktales

50 Cal.
Joined
Feb 21, 2007
Messages
1,338
Reaction score
0
Ya done good tg with that Fusil. Looks like she's a backstrap maker to me.

Me, I have to wait till I get home to take my shot. :wink:
 

flaming canvas

45 Cal.
Joined
Jul 18, 2004
Messages
644
Reaction score
0
jethro224 said:
There's been a bit of shootin' goin' on. I'm gonna try and get out tomorrow and shoot mine. Flaming canvas ain't makin' it easy on me tho... 0.508" :shocked2:

quote]

Will have to say ye went down fighting, Jethro. I felt that one catch my hair.
 

GreyWhiskers

69 Cal.
Joined
Apr 10, 2006
Messages
3,222
Reaction score
6
Jethro and Flamingcanvas :thumbsup: :thumbsup:
Wow, you two both shot around a half inch and there was only .054" difference. GOOD SHOOTIN!

GW
 

jethro224

Moderator
Joined
Sep 29, 2005
Messages
7,428
Reaction score
6
Roy said:
Glad you could join me :haha:
Well, at least there's good company down here. :grin: Kinda warm tho... Somebody wanna pass me a cold one?
 

mykeal

58 Cal.
Joined
Jan 10, 2007
Messages
2,147
Reaction score
0
Good day at the range yesterday - rained all morning and had about a dozen customers, all pistol shooters who stood out in the rain on the uncovered 25 yard ranges for half an hour of .22 practice. Never will understand those folks.

Sun came out after lunch and NOBODY showed up to shoot while the sun was out. I guess they were all down at Wal-Mart buying more ammo.

I suppose if the Good Lord had intended me to understand things like that he'd have made me smart enough.

So, yours truly had time to unlimber the hardware and take my shot; used a .54 Lyman GPR, 70 gr under .530 rb with .018 patch. Results enroute to Jethro this morning.
 

RICKYD

36 Cal.
Joined
Feb 1, 2007
Messages
85
Reaction score
0
""Scoot over soggy, I'm a-comin' down.""
Its really not that bad down here, they even got the internet.
 

jethro224

Moderator
Joined
Sep 29, 2005
Messages
7,428
Reaction score
6
soggy said:
jethro224 said:
Roy said:
Glad you could join me :haha:
Well, at least there's good company down here. :grin: Kinda warm tho... Somebody wanna pass me a cold one?
:grin: :grin: :grin:
Why, I thank ya kindly. :grin:

Good to see somebody's trainin' them li'l devils up right. :haha:
 

jethro224

Moderator
Joined
Sep 29, 2005
Messages
7,428
Reaction score
6
We have another victim... 'er... completed match.

Fresh Meat Bracket:

Still Healthy .................... Wounded
Mountainman56 1.218" ...... Halftail 2.250"


Wounded Bracket:

Wounded .......................... Dead
PeteD 2.875"...................... tg 3.125"
flaming canvas 0.508" ............ jethro224 0.562"
BakeovenBill 2.187" .............. mykeal 3.125"

:hatsoff:

ONLY ONE MORE WEEKEND LEFT IN ROUND 4!
 

Roy

70 Cal.
Joined
Dec 12, 2005
Messages
4,763
Reaction score
2
getting crowded :haha: Welcome mykeal... :thumbsup:
 

mykeal

58 Cal.
Joined
Jan 10, 2007
Messages
2,147
Reaction score
0
Thanks for the welcome.

Not bad...cold beer, broadband wireless internet...

Where's the 75 virgins???
 

RICKYD

36 Cal.
Joined
Feb 1, 2007
Messages
85
Reaction score
0
(....75 virgins),,
thats about 5 levels further down, we ain't that bad :rotf:
 

jethro224

Moderator
Joined
Sep 29, 2005
Messages
7,428
Reaction score
6
RICKYD said:
(....75 virgins),,
thats about 5 levels further down, we ain't that bad :rotf:
Quick, somebody shoot me 5 more times! :haha:


Hey GW, Happy Birthday!
 

jethro224

Moderator
Joined
Sep 29, 2005
Messages
7,428
Reaction score
6
Well grzrob, come on down and join the party. :grin:

Fresh Meat Bracket:

Still Healthy ....................... Wounded
Mountainman56 1.218" ....... Halftail 2.250"


Wounded Bracket:

Wounded .......................... Dead
PeteD 2.875"...................... tg 3.125"
flaming canvas 0.508" ......... jethro224 0.562"
BakeovenBill 2.187" ............. mykeal 3.125"
bucktales 1.850" ................. grzrob 3.500"

:hatsoff:

ONLY 4 MORE DAYS LEFT IN ROUND 4!
We're still waitin' to hear from;
Jim/OH
410-er
CZMark
breechplug
Zemenar
HFD60
wirehairman
and Plink

Come on and get them shots in!
 

Jim/OH

40 Cal.
Joined
Mar 5, 2007
Messages
291
Reaction score
0
Ok fatjack, I just sent one your way. Better be duckin, cause it is .50 cal, and could smack you hard. :grin: Just PT'd Jethro with the measurement, so we'll know soon how things are. :v See ya, Jim/OH
 

bucktales

50 Cal.
Joined
Feb 21, 2007
Messages
1,338
Reaction score
0
grzrob, sorry bout that. :v
I figured I was a goner this round being jet-lagged and all. Didn't think I'd get this far at all.
 

jethro224

Moderator
Joined
Sep 29, 2005
Messages
7,428
Reaction score
6
Up to the minute results;

Fresh Meat Bracket:

Still Healthy ....................... Wounded
Mountainman56 1.218" ....... Halftail 2.250"
Jim/OH 1.006" ................... fat jack Miss


Wounded Bracket:

Wounded .......................... Dead
PeteD 2.875"...................... tg 3.125"
flaming canvas 0.508" ......... jethro224 0.562"
BakeovenBill 2.187" ............. mykeal 3.125"
bucktales 1.850" ................. grzrob 3.500"

:hatsoff:

ONLY 3 MORE DAYS LEFT IN ROUND 4!
We're still waitin' to hear from;
410-er
CZMark
breechplug
Zemenar
HFD60
wirehairman
and Plink

Come on and get them shots in!
 
2

Latest posts

Top